2012. július 11., szerda

Apró bevezető ~

Sziasztok. :DD

Megnyitottam az új blogom. :D Igazából már nagyon régen írtam, de kedvem támadt ehhez, főleg mivel egy kis részét meg is álmodtam . :)) A bevezető nem sikerült olyan jóra. NAGYON KEVÉS, és titokzatos, de valamiért pont ilyenre akartam. Remélem azért tetszeni fog. És kommentbe kérek szépen pozitív, és negatív kritikát is. :$ :)

DalmaRoxy #

**********************************************************************************


Visszatértem.
Hogy ki vagyok? Egy lány a múltból.
A múltból, amely sok hazugságot, rejtélyt, és egyéb dolgot takar. Ismertem a Salvatore testvéreket, de leginkább Katherinet.
Egy ideje Mystic Falls ismét az otthonom, de meghúztam magam valakinél, valakinél, aki tudja mi, vagy ki vagyok, de segít, mert jó szándékok hajtanak. Segít bosszút állni valakin. Egy Salvatoren.
Találkoznom kell vele. Látnom kell Őt. Aki megbántott, elhagyott. Szeretem. De a bosszú mindig édesebb a szeretetnél.

    4 megjegyzés:

    1. Ez, kurva jó.*-* Pedig ez még csak bevczető.o.O

      Angel♥

      VálaszTörlés
    2. Nagyon jó :D Úgy látom Bosszúállás lesz itt :D Várom az igazi részt is ;)
      u.i.: örülök, hogy visszajöttél*-*

      VálaszTörlés
    3. UUUUUUUUUUUUUUUUUU*------------* de jól indul ;D

      VálaszTörlés