2012. augusztus 8., szerda

4. rész

Sziasztok! :D Hű, 3 komment.. :O Köszönöm. :$ Kaptam tanácsokat is, meg minden.. És próbáltam belerakni. :D Megírtam az új részt. Ez is rövid, de.. Azért tartalmas, és van egy új szereplőnk. ;)
Na, újdonságok:
- Új szereplő, akinek a képét oldalt megtalálhatjátok. ;)
- Egy chat oldalt, amibe bármit, bármikor írhatsz. ;)
- Új fejléc, amit Sofi barátnőmnek köszönhetünk ( A blogja http://elysofi.blogspot.hu/ ). :$
- És most egy blog hírdetés.. Egy másik barátnőm is ír, egy rohadt jó blogot, én személy szerint imádom. :D Be kéne nézni, és kommentalni ha lehet.. :$ A címe: http://storybynatalie.blogspot.hu/

Előre is köszönöm. :D

Megint rövid rész, de mostmár tényleg hoznom kellett. :S A következő, ígérem, hosszú lesz. ;DD

( A RÉSZ ALATT SZAVAZNI!! ;DDD )

DalmaRoxy,#

******************************************************************************


1 héttel később, reggel, a Salvatore házban..

Mind a 6-an a nappaliban ültünk. Caroline, Elena, Bonnie, én, Stefan, és Damon. Care aggódott Tyler miatt, mivel furcsán viselkedik. Próbálták kideríteni, mi történhetett, de az igazat csak én, és Bonnie tudta.
- Tyler egy vonyító vérevő nem embernek mondható lény. Ne izgulj. - fogta meg Damon Caroline vállát. - Csak kicsit vadabb nálunk.
Caroline dühösen forgatta meg a szemeit.
- Ezt a seggfejt ki hívta ide?
- Látszik a szőkeséged. Tudod, ez az én házam. - kacsintott Dam.
- Ne izgulj, tényleg. - szóltam közbe. - Jeremy és Matt vele van.
- Amióta itt vagy, csak gond van. - nézett rám Elena, én pedig elé álltam.
- Eddig mindig te hisztiztél, hogy minden miattad van. - mondtam komolyan. - Nem az én hibám. Ahogy az sem, hogy te egy simlis kis hisztis picsa vagy, aki szereti, ha körbeugrálják. Elena nem kedvellek, a cuki pofid is egy ártatlan álca. De engem nem versz át. 
- Fogd be. - dühödött be.
- Nem szeretem, ha mások próbálnak elnyomni.
- Hű. - szólalt meg Caroline, majd halkan nevetett. 
Rámosolyogtam, és mindenki felszívódott. Csak én és Damon maradtunk.
- Kemény vagy vele, nehéz időn megy keresztül. - forgatta meg a szemeit. 
- Ó, apuci vére mentette meg a picikét, oda ne szaladjak. Vámpír, és? Szinte az összes ismerőse hasonló. Látta ahogy Bonnie boszorkány lesz, ahogy Tyler átváltozik, és még Caroline változásait is. Kérlek, neki nem új. Nem olyan, mint nekünk volt. 
- De ő nem olyan, mint mi. - magyarázkodott.
- Ugyanaz, mint régen. És nem, nem különb nálunk. - mondtam, majd ott hagytam. Elindultunk az iskolában. Az ebédszünetben kiderült, hogy állattámadások vannak Mystic Fallsban. A többiek titokban Elenára és Damonre gyanakodtak. Kivéve engem. Ez valami más. Iskola után a parkolóhoz sétáltam, ahol nagy meglepetés fogadott.
- Logan? - néztem a kocsim elött álló férfire.
- Hayley. - ölelt meg egy nagy mosollyal.

- Hát te? - mosolyodtam el. 
- Kedvem támadt hazatérni. - mondta, én pedig felhúztam a szemöldököm, és megvonta a vállát. - Jó, ők küldtek. Féltenek.
- Tudok magamra figyelni, bár azok a támadások..
- Én voltam. - nevetett Logan.
- Te? - lepődtem meg.
- Éhes voltam. - válaszolta, és közel húzott magához. 
Logan és én születésem óta ismerjük egymást. Persze szimpla barátságnál több volt köztünk, de senki nem tudhatta. Kedvelem. Jó fej, rendes, és az ágyban se semmi.. De hiába tagadom. Nekem Damon még mindig a részem. Sokat beszéltünk, majd elvitt a lakásába, amit ő vett. Tényleg ide akart költözni. Loganről nem lehetett sokat tudni. 18 éves srác, aki vérfarkas. Barátai nem nagyon vannak. Családja szinte csak én. Helyes, és néha még féltékeny is voltam pár lányra. Hasonlít Damonre, pont ezért vigyáztam mindig, hogy ne találkozzanak. Logan mindent tudott róla, de ez fordítva nem igaz. Logan az egyetlen, akiben felhőtlenül bízok. És van egy hatalmas közös titkunk, amit senki nem tud. Sok beszélgetés után már a telefonom is megcsörrent, SMS jött.
"Klaus, Matt, és Jeremy eltűntek. Aggódom. Bonnie"
- Látom rajtad, ne is mondd. Menned kell. - nézett rám.
- Sajnálom. - feleltem.
- Holnap átjössz? - fogta meg a kezem. - Van mit pótolni.
- Van. - nevettem, majd felvettem a táskám. - Örülök, hogy itt vagy.
Bonniehoz siettem, aki fel-le járkált a Gilbert házban. 
- Biztos nincs baj. - vontam vállat.
- Klaus. Nem Tyler. Klaus. És nincs baj?! - dühöngött a boszorka, ekkor pedig kinyílt az ajtó. A 3 elveszett bárányka lépett be nagy boldogan.
- Hol voltatok? - kérdezte higgadtabban Bonnie.
- Utána jártunk az állattámadásoknak. - mosolygott Tyler.
Bonnie csak dühösen elindult a konyha felé, egy szó nélkül.
- Aggódott. - magyaráztam.
- Értünk? - érdeklődött Jeremy.
- Élünk, mi bajunk lehetett volna? - kérdezte Matt.
Csak megvontam a vállam, pedig tudtam, hogy Bonnie a Tyler testébe zárt Klaus miatt ideges, és mert nem tudja, Tylerrel mi lehet. 
Engem jobban érdekelt, Logant miért küldték. Miért féltenek hirtelen? Eddig nem érdekeltem őket.. Mi ütött a szüleimbe?

1 megjegyzés:

  1. K U R V A J Ó L E T T ! ! !
    Eddigi legjobb, az biztos.
    siess azzal a következővel, mert meghalok, ha nem kapok még egy részt^^
    Izgiiiiis*o*

    Siess vele! :) <3

    VálaszTörlés