2012. július 22., vasárnap

2. rész.

Sziasztok. :D
Köszönöm, hogy szavaztatok, és nagyon örülök, hogy kedvelitek Hayleyt. ;D :D
Most hoztam egy új részt. Ez se hosszú, sőt, kifejezetten rövid, de már régen írtam, és muszáj volt, hogy nehogy elhanyagoljam.. :D
Kérek szépen kommenteket, pozitívat, és negatívat is. :D


És szeretném, ha bele írnátok, mit gondoltok Hayley és Damon kapcsolatáról. :D ;D


Köszönöm, DalmaRoxy. #♥


**********************************************************************************


Aznap egész nap beszélgettünk. Elenát eléggé zavarta is ez. Valahogy nem is érdekelt.                      
Később ő maga is csatlakozott hozzánk, és a kanapén folytattuk a beszélgetést.
- Tehát a bosszú végett itt voltál, de feladtad, hogy nekem segíts? - érdeklődött.
- Én Stefannak segítek. - mondtam kicsit flegmán.
- Eddig kinél laktál? - kérdezte Stefan, én pedig rámosolyogtam Elenára.



- Bonnie barátnődnél. A nagyijánál, majd nála.
- Mi ez a bosszú vágy, Damon iránt? - faggatott tovább zavartan.
- Észre vehetted már, hogy Damont nem sokan kedvelik. Régen sem volt másképp. - mondtam mosolyogva. - Régebb óta ismerem a Salvatorekat, mint Katherine. 
- De Te miért haragszol rá? Mit tett?
- Elég, hagyd. - fogta meg Stefan Elena kezét, ő pedig válasz képpen bólintott. 
Megforgattam a szemeimet, majd felálltam.

- Köszi, a vendéglátást, de mennem is kell. 
- Hova mész? - állt fel velem szembe Stefan.
- Ifjabb Bennett banyához. - mosolyogtam, majd szorosan megöleltem. 
Abban a pillanatban, ha tekintettel ölni lehetett volna, már nem élnék. Elena nem kedvelt. És ez kölcsönös is volt. 
Megindultam az ajtó fele, majd visszafordulva Elenára néztem. 
- Bonnie ma hazajön, és megcsinálja a gyűrűd. 
- Te tudod, hogy hol van?! - kérdezte dühösen. 
- Jó barátja lett Lockwoodnak. Sokat segít neki. - egy gonosz vigyor keretében csaptam be magam után az ajtót. 
Hazabattyogtam, Bonnie pedig már épp otthon volt, és a konyhában ülve kávézgatott. 
- A drága hisztis Gilbert barátnőd hiányolt. - ültem le mellé.
- Caroline kinyír. - bámult maga elé.
- Tetted, amit kellett. Megérti. Meg, szerintem eléggé oda van Klausért, csak tagadja. - elvettem a poharát, amiben még félig kávé volt, én pedig lehúztam. - Bírom a csajt. Jó fej. Nem egy Elena.
- Szeretem Elenat, de hisztis. Care is, de másképp. - hirtelen rám nézett. - Más téma. Láttad Damont?
Hangosan Felnevettem.
- Nem. De fogom. Még ma.
Bonnieval visszamentünk a Salvatore házba, ahol sikeresen összehozott egy gyűrűt Elenának. Elena mérgesnek tűnt, amiért a boszi nem szólt rólam, és amikor még azt is megtudta, hogy Katherine húga vagyok, majd fel robbant.
Stefan próbálta kicsit megnyugtatni, én pedig halkan beosontam Damon szobájába, lefeküdtem az ágyára, és ott vártam.
A nap hátralevő részében csak ott feküdtem, és olyan 22 körül már nagyon meguntam. Fel akartam állni, de ekkor betoppant.
Ahogy meglátott, szemei teljesen elkerekedtek.
- Hayley?!
- Igen, Damon? - álltam fel.
- Te nem.. meghaltál? - eléggé zavarodottnak tűnt.
- Nálad már az se lenne csoda, ha főszerepet kapnál a Szellemekkel suttogóban. De Élek, mint látod. - néztem végig magamon.
- Mit keresel itt? - sétált elém.
- A kedves vendégszeretet modorod a régi, nem kéne új szlogen? - kíváncsiskodva húztam fel a szemöldököm.
- Nem ezt kérdeztem, de köszi a bókot.
- Jó, igaz. Modortalan vagyok. - nevettem. - Segítek Stefannak, és bosszút állok, rajtad.


2 megjegyzés:

  1. És beindulnak az események baby! :D
    Jó lett :D Nem baj, hogy kicsi, mindent magába foglal ami kell :D
    Várom a kövit!*w*

    VálaszTörlés
  2. Húúúúúúúúúúúúúúú :DDDDD nemsemmi lesz :"D by Sweety. ^^

    VálaszTörlés